Inatt gott folk!

Skrivet den 2011-01-23 @ 12:43:59

Som rubriken säger är det snart dags, inatt beger vi oss av. Själv ser jag fram emot det och är konstigt nog inte alls nervös eller något sådant medans jag hört att några andra klasskompisar har resfeber. Stackare! Har precis packat klart min väska och är nu redo för avfärd, eller nej inte än, måste först köpa mig lite föda att ha med mig på flyget, ni som känner mig vet då vad jag menar ;)


Hoppas ni kommer orka följa oss här på bloggen under våran resa. Det är även kul att se att det är så många  som är inne och läser varje dag, tummen upp till er! Ha det så gott i Sverige och så hörs vi!

/ the one and only Nadin


Kommentarer

Postat av: Joel Myles

Skriv snälla människor! Skriv! Jag måste få läsa hur det har gått!



Joel

Postat av: Joel Myles

Skriv snälla människor! Skriv! Jag måste få läsa hur det har gått!



Joel Myles


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback